وبلاگ تفریحی و سرگرمی نگار

وبلاگی متفاوت در زمینه سرگرمی شما

وبلاگ تفریحی و سرگرمی نگار

وبلاگی متفاوت در زمینه سرگرمی شما

وبلاگی متفاوت در زمینه سرگرمی شما

بایگانی
  • ۰
  • ۰

از این تمرین ها هنگام کمر درد بپرهیزید

کمر درد همیشه باعث اذیت فرد و وارد کردن دردی زیاد به وی است. حال ما اینجا به شما آموزش هایی به شما میدیم که درد کمر رو بیشتر نکن. شما باید این تمرینات را انجام ندهید چرا که باعث بیشتر شدن درد میشود.

۱٫ تمرین بارپی

تمرین بارپی

این یک تمرین ترکیبی برای سوزاندن کالری بیشتر است که در آن قدرت عضلانی بدن شما تقویت می‌شود. بارپی از محبوبیت بسیار زیادی در باشگاه‌های بدنسازی و ورزشی برخوردار است و بیشتر کلاس‌ها تمرکز خود را بر روی این تمرین قرار می‌دهند. اگر سابقه کمردرد دارید توصیه می‌شود این حرکت را انجام ندهید. همانطور که اشاره کردیم، بارپی بیشتر عضلات بدن را درگیر خود می‌کند و نیز شامل پرش سریع و حرکات موثر است اما برای افرادی که از کمر درد رنج می‌برند نه تنها می‌تواند درد را بیشتر کند بلکه حتی ممکن است باعث آغاز دردهای دیگری شود.

۲٫ تمرین لمس انگشت پا

لمس انگشت پا

تنگی مزمن همسترینگ می‌تواند باعث ایجاد درد در قسمت‌های پایینی کمر شما شود. اگر تا به امروز تمریناتی همچون لمس انگشت پا را انجام می‌دادید، بهتر است آن را فراموش کنید. اینکار باعث افزایش فشار بر روی ستون فقرات شما می‌شود. به یاد داشته باشید زمانی که پیرتر می‌شوید، عضلات بدن شما تنگ‌تر می‌شوند و اگر اینگونه تمرینات در برنامه ورزشی شما گنجانده شود، نتیجه‌ای جز ایجاد کمردرد نخواهد داشت.

۳٫ تمرین دراز و نشست

دراز و نشست

زمانی که در حالت خوابیده هستید، بلند شدن ناگهانی می‌تواند فشار بسیار شدیدی به ستون فقرات شما وارد کند. به خصوص زمانی که ستون فقرات شما ضعیف تر شده باشد. زمانی که عضله‌‌ای در جلوی بدن برای مراقبت و محافظت از کمر شما به هنگام بلند شدن وجود ندارد، بلند شدن ناگهانی می‌تواند شرایط شما را وخیم‌تر نماید.

۴٫ تمرین ددلیفت

ددلیفت

ددلیفت هالتر می‌تواند بر روی تمامی عضلات بدن شما تاثیر بگذارد و باعث استحکام و تقویت عضلات کمر گردد اما به شرطی که به حالت صحیح انجام شود. بیشتر افراد در باشگاه این حرکت را به گونه‌ای انجام می‌دهند که فشار زیادی بر روی دیسک مهره‌های بدن وارد می‌شود.

منبع : مجله سلامت

  • ۹۴/۱۱/۳۰
  • محمد روستایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی